PAREIGYBĖ
1. Apskaitos skyriaus buhalteris (toliau – buhalteris) yra specialistų grupės.
2. Pareigybės lygis – B.
II SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:
3.1. Turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų.
3.2. Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Seimo ir Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais įstaigų ūkinę-finansinę veiklą ir mokėti juos taikyti praktikoje.
3.3. Mokėti dirbti MS Office programiniu paketu, teisės aktų ir kitų duomenų paieškos sistemomis.
3.4. Sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gerai žinoti raštvedybos, norminių aktų rengimo ir įforminimo taisykles, būti pareigingam, darbščiam, gebėti bendrauti.
3.5. Mokėti savarankiškai planuoti, racionaliai organizuoti savo veiklą, mokėti kaupti, analitiškai įvertinti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas.
3.6. Turėti gerus organizacinio darbo ir bendravimo įgūdžius.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. Organizuoja Krakių ir Pelėdnagių seniūnijų (toliau-seniūnijos) buhalterinė apskaitą.
4.2. Tvarko seniūnijų išlaidų sąmatų buhalterinę apskaitą naudodamas dvejybinį įrašą buhalterinės apskaitos programa „Biudžetas VS“.
4.3. Užtikrina, kad seniūnijų visi tinkamai įforminti ir apskaitos dokumentais pagrįsti ūkiniai įvykiai ir ūkinės operacijos būtų įtraukti į apskaitą.
4.4. Sudaro Krakių seniūnijos biudžeto programų sąmatų projektus, suderinus su seniūnijų seniūnais.
4.5. Sudaro Krakių seniūnijos biudžeto išlaidų sąmatas, specialiųjų programų sąmatas ir jų pakeitimus, naudojant dvejybinį įrašą buhalterinės apskaitos programa „Biudžetas VS“.
4.6. Sudaro Krakių seniūnijos biudžeto išlaidų sąmatų vykdymo ataskaitas nustatytais terminais tam, kad laiku ir teisingai pateiktų ataskaitas finansuojančiai įstaigai.
4.7. Sudaro seniūnijų žemesnio lygio finansinių ataskaitų ketvirtinius ir metinius rinkinius.
4.8. Atlieka Krakių seniūnijos kasinių išlaidų apskaitą, pildo kreditų-asignavimų knygas pagal kiekvieną valstybės funkciją tam, kad laiku ir teisingai būtų pateikiama finansinė atskaitomybė finansuojančiai įstaigai.
4.9. Veda Krakių seniūnijos apskaitos registrus, didžiąją knygą.
4.10. Teikia duomenis seniūnijų seniūnams metinei veiklos ataskaitai, veiklos planui ir jo pasikeitimams parengti.
4.11. Derina Krakių, Josvainių ir Pelėdnagių seniūnijų viešųjų pirkimų sutartis ir paraiškas.
4.12. Atsiskaito seniūnijų su prekes, paslaugas ir darbus atliekančiomis organizacijomis pagal jų sąskaitas faktūras ir sudarytas sutartis, užtikrindamas savalaikį atsiskaitymą su jomis.
4.13. Apskaičiuoja Krakių, Josvainių ir Pelėdnagių seniūnijų darbuotojų darbo užmokestį, atlieka su jais susijusius mokėjimo pavedimus, sudaro Nr. 5 memorialinį orderį tam, kad teisingai būtų sudaromos finansinės ataskaitos, pildo darbuotojų asmenines korteles tam, kad užtikrintų savalaikį ir teisingą darbo užmokesčio mokėjimą.
4.14. Formuoja Krakių, Josvainių ir Pelėdnagių seniūnijų darbo užmokesčio išmokėjimo žiniaraštį, teikia pažymas apie darbo užmokestį pareiškėjams, mėnesiui pasibaigus teikia darbuotojams informaciją apie apskaičiuotą, išskaičiuotą ir išmokėtą darbo užmokestį. Tvarko darbuotojų asmenines korteles.
4.15. Rengia Krakių, Josvainių ir Pelėdnagių seniūnijų nustatytos formos statistines ir kitas reikalingas ataskaitas ir teikia teisės aktų nustatyta tvarka Statistikos departamentui prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės bei kitoms institucijoms.
4.16. Sudaro ir nustatytu terminu pateikia Krakių, Josvainių ir Pelėdnagių seniūnijų mėnesines ir metines A ir B klasės pajamų deklaracijas tam, kad užtikrintą teisingą GPM apskaitą.
4.17. Paruošia ir pateikia Krakių, Josvainių ir Pelėdnagių seniūnijų Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybai dokumentus, reikalingus apskaičiuoti nedarbingumo pašalpas tam, kad teisingai ir laiku būtų apskaičiuotos nedarbingumo pašalpos. Sudaro ataskaitas (Forma SAM-01) Sodrai tam, kad užtikrintų teisingą socialinio draudimo įmokų apskaitą.
4.18. Priima ir sutikrina pateiktą Krakių, Josvainių ir Pelėdnagių seniūnijų darbo laiko apskaitos žiniaraščius. |
|
4.19. Suveda Krakių, Josvainių ir Pelėdnagių seniūnijų visas darbo užmokesčio ūkines operacijas į buhalterinės apskaitos programą "Biudžetas VS". |
4.20. Ruošia seniūnijų mokėjimo pavedimus ir juos pasirašo antruoju parašu.
4.21. Atlieka Krakių seniūnijos bankinių dokumentų apskaitą, sudaro suvestinius apskaitos registrus, užtikrindamas teisingą finansinių lėšų apskaitą.
4.22. Konsultuoja seniūnijų darbuotojus buhalterinės apskaitos klausimais tam, kad buhalterinės apskaitos duomenys būtų teisingi.
4.23. Išrašo ir pasirašo Krakių seniūnijų sąskaitas-faktūras ir kitus apskaitos dokumentus tam, kad užtikrintų skyriaus funkcijų atlikimą.
4.24. Teikia seniūnijų seniūnams informaciją apie biudžeto programų sąmatų vykdymą ir kitą buhalterinės apskaitos informaciją, susijusią su seniūnijomis.
4.25. Pagal savo kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
4.26. Užtikrina buhalterinių apskaitos ir atskaitomybes dokumentų saugojimą, jų bylų įforminimą pagal nustatytus reikalavimus ir perdavimą į archyvą.
4.27. Vykdo kitus Apskaitos skyriaus vedėjo vienkartinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų užtikrintas skyriaus funkcijų atlikimą bei pasiekti įstaigos strateginiai tikslai.