Alvyda Vaidotienė
Vyr. specialistė
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

 

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

 

II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS

 

3. Finansų valdymas.

 

III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

 

4. Buhalterinė apskaita.

 

IV SKYRIUS
FUNKCIJOS

 

5. Apdoroja su finansų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Atlieka išankstinę, einamąją ir paskesnę finansų kontrolę arba prireikus koordinuoja išankstinės, einamosios ir paskesnės finansų kontrolės atlikimą.
7. Registruoja apskaitos registruose ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenis arba prireikus koordinuoja ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenų registravimą apskaitos registruose.
8. Sudaro finansinės atskaitomybės ataskaitas arba prireikus koordinuoja finansinės atskaitomybės ataskaitų sudarymą.
9. Vykdo mokėjimo procedūras arba, prireikus koordinuoja mokėjimo procedūrų vykdymą.
10. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
11. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
12. Atlieka savivaldybės ir valstybės investicijų statybos ir remonto bei kitų atliktų darbų išlaidų apskaitą pagal atskirus objektus, rangovus..
13. Ruošia savivaldybės kapitalo investicijų programos suvestinę, paraiškas lėšoms gauti, jų panaudojimo ataskaitas pagal investicijų ir vietinių kelių, gatvių tiesimo bei taisymo darbų programas, kad laiku būtų parengtos programų finansinės ataskaitos..
14. Atlieka kasinių ir faktinių išlaidų, bankinių dokumentų apskaitą, sudaro suvestinius apskaitos registrus tam, kad sudarytų teisingas finansines ataskaitas..
15. Savo kompetencijos ribose rengia įsakymų, sprendimų ir potvarkių projektus tam, kad būtų pasiekti įstaigos strateginiai tikslai..
16. Apskaičiuoja savivaldybės vadovybės, savivaldybės administracijos darbuotojų darbo užmokestį, atlieka su jais susijusius mokėjimo pavedimus, sudaro 5 memorialinį orderį tam, kad teisingai būtų sudaromos finansinės ataskaitos, pildo darbuotojų asmenines korteles tam, kad užtikrintų savalaikį ir teisingą darbo užmokesčio mokėjimą..
17. Formuoja darbo užmokesčio išmokėjimo žiniaraščius, teikia pažymas apie darbo užmokestį pareiškėjams, mėnesiui pasibaigus teikia darbuotojams informaciją apie apskaičiuotą, išskaičiuotą ir išmokėtą darbo užmokestį. Tvarko darbuotojų asmenines korteles..
18. Rengia nustatytos formos statistines ir kitas reikalingas ataskaitas ir teikia teisės aktų nustatyta tvarka Statistikos departamentui prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės bei kitoms institucijoms..
19. Sudaro ir nustatytu terminu pateikia mėnesines ir metines A ir B klasės pajamų deklaracijas Valstybinei mokesčių inspekcijai tam, kad užtikrintą teisingą GPM apskaitą..
20. Sudaro žemesnio lygio finansinių ataskaitų rinkinių priedus, susijusius su atliekamomis funkcijomis. Suveda žemesnio lygio Kėdainių rajono savivaldybės administracijos ir seniūnijų finansinių ataskaitų suvestinius metinio rinkinio duomenis į Finansų ministerijos programą VSAKIS..
21. Ruošia savivaldybės kapitalo investicijų programos suvestinę, paraiškas lėšoms gauti, jų panaudojimo ataskaitas pagal investicijų ir vietinių kelių, gatvių tiesimo bei taisymo darbų programas, kad laiku būtų parengtos programų finansinės ataskaitos..
22. Ruošia savivaldybės kapitalo investicijų programos suvestinę, paraiškas lėšoms gauti, jų panaudojimo ataskaitas pagal investicijų ir vietinių kelių, gatvių tiesimo bei taisymo darbų programas, kad laiku būtų parengtos programų finansinės ataskaitos..
23. Priima ir sutikrina pateiktus savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių darbo laiko apskaitos žiniaraščius..
24. Suveda visas darbo užmokesčio ūkines operacijas į buhalterinės apskaitos programą "Biudžetas VS"..
25. Skaičiuoja atostoginių kaupinius, darbo užmokesčiui skirtų lėšų poreikį, teikia duomenis biudžeto išlaidų sąmatų sudarymui pagal valstybės priskirtas funkcijas, rengia ataskaitas apie etatų skaičių pagal valstybės priskirtas funkcijas..
26. Paruošia ir pateikia Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybai dokumentus, reikalingus apskaičiuoti nedarbingumo pašalpas tam, kad teisingai ir laiku būtų apskaičiuotos nedarbingumo pašalpos. Sudaro ataskaitas (SAM-01) Sodrai tam, kad užtikrintų teisingą socialinio draudimo įmokų apskaitą..
27. Dokumentų valdymo sistemoje (DVS) atlieka teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų derinimus, atlieka su personalo valdymu susijusius informacijos apdorojimus..

 

V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

28. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
28.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
28.2. studijų kryptis – ekonomika (arba);
arba:
28.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
28.4. darbo patirties sritis – buhalterinės apskaitos tvarkymo patirtis;
28.5. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;