
Kėdainių rajono savivaldybės administracijos vadovai, gavę kėdainiečių klausimų dėl važiavimo traukiniais, kreipėsi į bendrovę „LTG Link“ klausdami, kokios galimybės keleiviams patogiau įsigyti traukinių bilietų.
UAB „LTG Link“ generalinis direktorius Linas Baužys pateikė tokį atsakymą dėl Kėdainių mieste esančios geležinkelio stoties darbo: „Informuojame, kad Bendrovė siekdama efektyviau naudoti valstybės lėšas subsidijuojamai veiklai, bilietų kasas Kėdainių geležinkelio stotyje uždarė dėl mažėjančio traukinio bilietų pardavimo skaičiaus. Tačiau, keleiviams suteikiama galimybė įsigyti traukinio bilietą internetu bei traukinyje grynaisiais pinigais ar banko kortele, be jokio papildomo mokesčio. Papildomai informacija yra teikiama susisiekus su Bendrovės Keleivių informacijos centru (Tel. +37070055111) ar atvykus į miesto informacijos centrą. Taip pat artimiausiu metu Bendrovė įsigys bilietų pardavimo automatus, kurie suteiks galimybes keleiviams įsigyti traukinio bilietą geležinkelio stotyje ar stoties teritorijoje.
Bendrovės traukiniuose, kuriuose yra rezervuojamos sėdimos vietos, įrengtos ir nerezervuojamos vietos, kurios yra skirtos keleiviams norintiems nusipirkti kelionės bilietą traukinyje.
Bendrovė nėra gavusi nusiskundimų dėl sėdimų vietų trūkumo traukiniuose vykstant iš stočių, kuriose bilietų kasos yra uždarytos, tačiau klientai turi galimybę pateikti pasiūlymus teikiamų paslaugų gerinimui ir Bendrovė šį grįžtamąjį ryšį įvertina ir esant galimybėms pakeitimus įgyvendina“.